BBTK Mechelen zoekt een...

10/07/2024

BBTK Mechelen zoekt een… 

 

ONTHAAL- EN SECRETARIAATSMEDEWERKER 

Ben je een administratieve duizendpoot? Je vindt het een uitdaging om vlot en duidelijk te communiceren, zowel face-to-face als digitaal. Je houdt van zelfstandigheid, plannen en organiseren, stelt je graag flexibel op en vindt een divers taken- en verantwoordelijkhedenpakket een stimulerende uitdaging. 

Dan ben jij de belangrijke schakel die we binnen onze organisatie zoeken. 

Je bent mee verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het vakbondskantoor op administratief en organisatorisch vlak. 

WIE ZIJN WIJ? 

BBTK is één van de vakcentrales van het ABVV. We zijn een 100% ledenorganisatie die de belangen verdedigt van bedienden, kaderleden én in sommige sectoren ook arbeiders. 

BBTK Mechelen is een klein en divers team dat zich op verschillende manieren inzet voor onze leden. 

WIJ ZOEKEN… 

Voor de uitbreiding van ons team zoeken wij een enthousiaste, proactieve en nauwkeurige collega die ons ondersteunt bij het onthaal en de administratie.

Ben jij… 

Sterk in communicatie in het Nederlands, met basiskennis Frans; 

Nauwkeurig en gestructureerd; 

Proactief: je hebt een oplossingsgerichte houding en gaat uitdagingen niet uit de weg; 

Klantvriendelijk en enthousiast; 

Een krak in MS Office: je kan aan de slag met MS Office producten; 

Bereid om bedrijfseigen IT-programma’s aan te leren zoals onze leden- en informatiedatabank; 

Zelfstandig: je kan multitasken, plannen en duidelijke prioriteiten stellen; 

Veelzijdig: je schrikt er niet van om met verschillende opdrachten tegelijk bezig te zijn; 

Iemand die affiniteit heeft met de vakbond. 

 

VOEL JIJ JE AANGESPROKEN DOOR DE INHOUD VAN DE JOB? 

  • • Je bent het eerste aanspreekpunt van onze leden en ontvangt (nieuwe) leden met een glimlach. 
  • • Je verwerkt aanvragen rond lidmaatschap en beheert de wijzigingen in de gegevens van onze leden. 
  • • Je zorgt ervoor dat alles op kantoor in orde is, zoals de verdeling van de inkomende (digitale) post en telefoontjes, beheer van kantoormateriaal, het bestellen van broodjes, frisdrank en dergelijke meer. 
  • • Je staat in voor de tijdige uitbetaling van syndicale premies. 
  • • Je boekt dagelijks de ledenbijdrages in, je bent verantwoordelijk voor het correct opvolgen van inkomende en uitgaande facturen en betalingen. 
  • • Je hebt contacten met de andere werkingen binnen het ABVV. 
  • • Je zorgt voor een vlotte documenten- en communicatiedoorstroming tussen de verschillende diensten intern en extern. 
  • • Je bent de waarborg voor de administratieve structuur binnen onze organisatie. Hiervoor stel je werkprocedures op, om alles in kaart te brengen en een uniforme werking binnen de diensten te garanderen. 
  • • Je ondersteunt het team bij mailing van nieuwsbrieven en inschrijvingen van opleidingen. 
  • • Je onderhoudt mee de website van BBTK Mechelen. 

 

WAT BIEDEN WIJ JOU? 

  • • Een contract van onbepaalde duur. 
  • • Een fulltime job (36u) met extra verlofdagen bovenop het wettelijk verlof. 
  • • Een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering en aanvullend pensioen. 
  • • Vergoeding woon-werkverkeer met de trein / bus of de fiets. 
  • • Ons kantoor ligt op 5 minuten wandelafstand van het station van Mechelen. 

 

INTERESSE? LAAT HET ONS WETEN! 

Mail je motivatiebrief en CV naar Diana Minten: Dminten@bbtk-abvv.be voor 12 augustus. 

De sollicitatiegesprekken worden georganiseerd in de week van 23 augustus.